اطلاعیه معاونت آموزشی در خصوص آزمون های پایان ترم(دانشجویان)

۲۱ دی ۱۴۰۰ | ۱۴:۱۰ کد : ۱۶۸۳۵ اخبار آموزشی
تعداد بازدید:۱۲۳۸۷
اطلاعیه معاونت آموزشی در خصوص آزمون های پایان ترم(دانشجویان)

با سلام خدمت دانشجویان عزیز. به موارد زیر توجه بفرمایید:

1. آزمون آزمایشی روز پنج‌شنبه 23 دی ‌ماه راس ساعت 13 برگزار خواهد شد. این آزمون به منظور آشنایی شما عزیزان با انواع سوالات پایان ترم است. کلیه‌ی دانشجویان دانشگاه می‌توانند در این آزمون شرکت نمایند. از فردا چهارشنبه 22 دی‌ماه آزمون آزمایشی را در میز کار خود مشاهده خواهید کرد.

2. کلیه‌ی آزمون‌های پایان ترم شما از چهارشنبه (22 دی) ظهر در میز کار شما قابل مشاهده خواهند بود. آزمون‌های خود را بررسی کنید و در صورت مشاهده‌ی مغایرت، موارد را به پشتیبانی سامانه اطلاع دهید. پیش از تماس اطمینان حاصل کنید که توسط استاد محترم درس محروم از امتحان نشده باشید.

3. دانشجویان دو امتحانه (تداخل امتحانات) حتما با آموزش دانشکده‌ی خود تماس بگیرند.

4. در صورتیکه تعداد دروس و واحدهای شما زیاد است در پایین صفحه‌ی میز کار «مشاهده» را روی «همه» قرار دهید تا بتوانید کلیه دروس و آزمونها را ببینید.

5. مجددا تاکید می‌گردد در ایام امتحانات به دلیل حفظ امنیت کاربران، تغییر رمز عبور و یا ریست کردن رمز توسط پشتیبانان سامانه انجام نخواهد شد؛ بنابراین پیش از ایام امتحانات ورود خود را به سامانه بررسی نمایید.

6. فایل راهنمای آزمون‌های پایان ترم را دانلود و به صورت کامل مطالعه نمایید.

معاونت آموزشی


نظر شما :

دانشجو ۲۲ دی ۱۴۰۰ | ۰۰:۱۳
ای کاش به درخواست اکثریت دانشجویان دکتری که خواستار مجازی شدن آزمون پایان ترم بودند، قدری اهمیت می دادید و خاطره ای خوش از خود به یادگار می گذاشتید. دلایل بچه ها کاملا موجه بود اما متاسفانه آنها را نادیده پنداشتید. چطور با وجدان راحت می خوابید اگر تنها و تنها یک نفر بر اثر تصمیم شما به کرونا مبتلا شود و جان خود را از دست دهد؟!