معاون آموزشی دانشگاه در آیین پایانی هفته سرآمدی آموزش مطرح کرد:

کارکنان آموزش با کمترین امکانات و توقع، بیشترین دستاوردها را برای دانشگاه داشته اند

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۲۰:۴۱ کد : ۱۷۹۷۹ خبر روز
تعداد بازدید:۲۵۹۱
آیین پایانی هفته سرآمدی آموزش با عنوان «تحول و تعالی» با حضور دکتر علی آدمی، معاون آموزشی، روسای دانشکده ها و جمعی از استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی، امروز، ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، در سالن شهید بهشتی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه برگزار شد.
کارکنان آموزش با کمترین امکانات و توقع، بیشترین دستاوردها را برای دانشگاه داشته اند

به گزارش روابط عمومی، در ابتدای این مراسم دکتر آدمی ضمن تبریک هفته سرآمدی آموزش به روسا، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشکده ها و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری، گفت: این مراسم بهانه ای برای تقدیر از فعالان حوزه آموزش دانشگاه است. در بازدیدی که از حوزه های مختلف آموزش در دانشکده مختلف انجام شد، می توان  یک صفت را به این کارکنان نسبت داد و آن هم نجابت است. چرا که کارکنان آموزش با کمترین امکانات و توقع، بیشترین دستاوردها را برای دانشگاه داشته اند. اگر حضور آنها در دوران کرونا نبود به طور حتم دانشگاه به این مرحله نمی رسید. وقتی ادعا می کنیم کلاس های دانشگاه یک روز هم تعطیل نشد به دلیل وجود کارکنان متعهد و متخصص است.
وی با بیان اینکه باید به آموزش توجه بیشتری شود، افزود: هر دانشجویی که دچار مشکل شود، به نخستین جایی که مراجعه می کند، آموزش است به همین دلیل این بخش نیاز به تحمل، توانمندی و صرف وقت دارد. این حوزه حرفه ای است و کارکنان آن باید به همه قوانین و مسائل آن مسلط باشند. آموزش نیاز به تعادل و توازن دارد و باید تلاش کنیم که با پشتیبانی و همدلی روز به روز بهتر از قبل شویم.
معاون آموزشی دانشگاه با اشاره به ایجاد رضایتمندی بین استادان و دانشجویان و رعایت قوانین و مقررات به عنوان دو کار همزمان و مهم در آموزش، ادامه داد: هویت ما به رعایت قوانین و مقررات است و به هیچ عنوان تبعیض بین استادان و دانشجویان را به رسمیت نمی شناسیم. همچنین اگر ما رضایت ایجاد کردیم ولی قوانین را رعایت نکردیم به اهداف خود نرسیده ایم. یعنی نباید رضایتمندی استاد و دانشجو را قربانی هویت کنیم و برعکس. این هنر کارکنان آموزش است که بتوانند کارهای سخت را همزمان انجام دهند.
وی با تاکید بر رقابت مثبت در معاونت آموزشی دانشگاه، بیان کرد: این رقابت به عنوان مسابقه نیست بلکه تلاش بر این است که کارکنان را به سمت تعالی و رشد سوق دهیم. سعی همه مدیران آموزشی این است که فرایندهای آموزشی کمترین استرس را به افراد وارد کند.
در بخش دیگری از این مراسم دکتر سعید غیاثی، مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه ضمن قدردانی از کارکنان معاونت آموزشی، گفت: مهمترین چالش نظام آموزش، تحول در کیفیت آموزش است. کیفیت محقق نخواهد شد مگر اینکه تمام ارکان آموزش در کنار هم تلاش کنند. 
وی با بیان اینکه نقش کارکنان و کارشناسان آموزشی بی‌بدیل است، افزود: با توجه به برنامه راهبردی دانشگاه باید نقش کارکنان آموزش را هم در تدوین برنامه‌های آموزشی و هم در تدوین برنامه راهبردی و اجرایی به خوبی بشناسیم. همه باید نقش خود را مهم و تاثیرگذار بدانند و با تلاش و همت مسیر را ادامه دهند.
 در پایان مراسم نیز از کارکنان و فعالان برگزیده حوزه آموزش دانشگاه با اهدای لوح، تقدیر شد.

 اسامی کارشناسان برگزیده به شرح ذیل میباشد:

مدیر نمونه ی معاونت آموزشی : دکتر مهدی خانجانی
اداره آموزش- فارغ التحصیلان : فاطمه شیاسی - زهرا بلاسیوس - مریم وفائی‌نژاد
خدمات آموزشی : مریم رضایی - مارال حیدری‌نیا
تحصیلات تکمیلی و استعداد درخشان : ریتا پایدار - ویدا هاشمی - بابک یاری - امیر بیگی‌حسن آباد
مدیریت برنامه ریزی آموزشی : هدیه صوفی - نرگس کاظم پور - الناز افتخاری
رؤسای آموزش نمونه : الهام سلیمی - منیژه نیک پور
معاون آموزشی نمونه : دکتر حسن رشیدی
مسئول دفتران و بایگان های ساختمان مرکزی : منوچهر علیایی - احمد ادیبی - امیر نوری سولا
تخصصی آزاد، مهارت افزایی، دبیرخانه جذب، خدمات الکترونیک : محمدرضا حجتی - مریم مومنی - علیرضا کیایی - معین گریزادفیروزجاه
نیروهای خدماتی : آقای مهدی نادی
کارشناسان ترفیع و ارتقای دانشکده ها : آذر ابوترابی نجف آبادی - ویدا طبیب نیا


نظر شما :