گزارش تصویری؛

هشتمین بازدید دانش آموزی از دانشگاه علامه طباطبائی

۲۱ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۲:۵۰ کد : ۲۴۹۵۰ اخبار روز گالری
تعداد بازدید:۳۵۵
دانش‌آموزان دبیرستان تیزهوشان فرهیختگان استان همدان، امروز ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۲، از پردیس مرکزی دانشگاه علامه طباطبائی بازدید کردند.
هشتمین بازدید دانش آموزی از دانشگاه علامه طباطبائی

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی، باشگاه دانش‌آموزی شهید قائمی دانشگاه علامه‌طباطبائی که باهدف معرفی و آشنایی دانش‌آموزان مدارس نمونه علوم انسانی کشور با قابلیت‌ها، ظرفیت‌ها و رشته‌های علوم انسانی در مقطع کارشناسی، به همت معاون آموزشی راه‌اندازی شده است، امروز 21 اسفند ماه 1402، میزبان جمعی از دانش آموزان دبیرستان تیزهوشان فرهیختگان استان همدان بود.

در این بازدید دکتر مهدی خانجانی، مدیر خدمات آموزشی، دکتر مهدی وجدانی همت، مدیر مرکز مشاوره و سبک زندگی و تعدادی از دانشجویان استعداد درخشان و المپیادی، با دانش آموزان به گفت‌وگو پرداختند و به سئوالات آنان پاسخ دادند.

دانش‌آموزان با حضور در پردیس مرکزی دانشگاه، از کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد، آزمایشگاه علوم روان‌شناختی، موزه، دانشکده‌های حقوق و علوم سیاسی و مدیریت و حسابداری و مرکز رشد و نوآوری بازدید کردند و با قابلیت‌‌ها، ظرفیت‌های رشته‌های علوم انسانی در مقطع کارشناسی دانشگاه علامه‌طباطبائی به عنوان بزرگترین دانشگاه تخصصی علوم انسانی کشور آشنا شدند.

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی همدان فرهیختگان باشگاه دانش آموزی شهید قائمی


نظر شما :