معاون آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی در نشست باشگاه استعدادپروری:

هدایت استعداد ها برای ما در معاونت آموزشی یک وظیفه است

تعداد بازدید:۲۵۵
کارگاه تخصصی چگونه دانشجوی نمونه کشوری شویم، به همت باشگاه استعداد‌پروریی معاونت آموزشی با محوریت بررسی راهکارها و چالش‌های این مسیر در سالن کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علامه‌طباطبائی برگزار شد.
هدایت استعداد ها برای ما در معاونت آموزشی یک وظیفه است

 به‌گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی، کارگاه تخصصی چگونه دانشجوی نمونه کشوری شویم، به همت باشگاه استعدادپروری معاونت آموزشی در راستای مسئولیت‌های خود وهدایت دانشجویان ممتاز با حضور دکتر علی آدمی، معاون آموزشی، دکتر روح‌الله حاج‌زرگرباشی، مدیر تحصیلات تکمیلی و سه تن از دانشجویان نمونه کشوری دانشگاه علامه‌طباطبائی، حسن طاهری، فاطمه رحیمی، مهناز مهاجر قادرآبادی برگزار شد.
دکتر علی آدمی این نشست را نشسته‌ی نوآورانه و جدی برای حمایت از دانشجویان در مسیر پیشرفت و شناسایی استعداد‌ها خواند و گفت: امروز روز مهمی است به دلیل آغاز فعالیت‌های باشگاه استعداد‌پروری دانشگاه علامه‌طباطبائی، باشگاهی که متعلق به دانشجویان عزیز است و در برنامه راهبردی معاونت آموزشی هم به صورت یک راهبرد کلان به آن نگاه شده است و نه یک برنامه موقتی و مقطعی تا بتوانیم در این راهبرد برنامه‌های مختلفی را  برای هدایت  دانشجویان تعریف کنیم.
وی ادامه داد: این باشگاه را می‌توان جز اولین ها در کشور است، فلسفه و وجود این باشگاه این است که ما بتوانیم کمک کنیم به استعداد‌پروری. چرا که استعداد به تنهایی نمی‌تواند به منصحه ظهور برسه و نیازمند یک برنامه و پروژه است و گام به گام و با برنامه شما باید از این استعداد استفاده کنید.
 معاون آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی گفت: این باشگاه ماموریت مهمی را برعهده دارد چراکه ما در دانشگاه علامه‌طباطبائی، یک جمعی از  سرمایه های علوم انسانی در اختیار داریم و هدایت با برنامه این استعدادها برای ما در معاونت آموزشی یک وظیفه است، و باشگاه استعدادپروری مهمترین فلسفه وجودی خودش همین است، که استفاده کند از تجارب نمونه‌ها و موفق‌ها و با ارائه الگو، این مسیر را برای شما هموار تر کند.
معاون آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی با یادآوری مسئولیت های اجتماعی دانشجویان، آن ها را بر هم‌اندیشی و تامل در مشکلات و نیازهای جامعه دعوت کرد و گفت: جامعه از ما دانشگاهیان انتظار دارد و امیدش برای حل مشکلات به دانشجویان و دانشگاهیان است.


 دکتر حاج‌زرگرباشی، مدیر تحصیلات‌تکمیلی در ادامه این نشست هدف از تشکیل باشگاه استعدادپروری و نشست‌های تخصصی را آشنایی دانشجویان با روش‌های رسیدن به جایگاه دانشجویان استعداد درخشان، نمونه و المپیادی خواند و ادامه داد: در راه رسیدن به قله های موفقت توسط شما، وظیفه ما است که بتوانیم انگیزه شما را در این مسیر قرار دهیم و شما را با الگوهایی که این مسیر را طی کردند آشنا کنیم.
وی  در ادامه گفت: در نشست‌های بعدی ما در باره چگونه دانشجوی استعداد درخشان شویم، چگونه دانشجوی نمونه کشوری شویم و چگونه دانشجوی المپیادی شویم بیشتر صحبت خواهیم کرد و برای اینکه بیشتر بتوانیم کمک کنیم حتما دوره‌هایی را با استفاده از ظرفیت استادان در دانشگاه برگزار خواهیم کرد.
همچنین در ادامه این نشست، دانشجویان نمونه کشوری سال‌های گذشته، از تجریبات و مسیرهای خود گفتند و آیین نامه جشنواره دانشجوی نمونه کشوری و المپیاد‌های علمی دانشجویی نیز مورد بررسی و پرسش و پاسخ قرار گرفت.

 

کلید واژه ها: باشکاه استعدادپروری معاونت آموزشی دانشجوی نمونه نمونه کشوری


نظر شما :