تقویم‌دوره‌های‌مهارت‌افزایی و تخصصی آزاد (پاییز 1395)

۱۷ مهر ۱۳۹۵ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۳۷۹ اخبار آموزشی اطلاعیه‌های مهم آموزشی
تعداد بازدید:۴۴۰۲
مدیریت آموزش‌های تخصصی آزاد دانشگاه اقدام به برنامه‌ریزی و اجرای دوره‌های مهارت افزایی (عمومی و تخصصی) و تخصصی آزاد (آمادگی تافل 1 و 2، MBA و DBA) میکند.
تقویم‌دوره‌های‌مهارت‌افزایی و تخصصی آزاد (پاییز 1395)

مدیریت آموزش‌های تخصصی آزاد دانشگاه اقدام به برنامه‌ریزی و اجرای دوره‌های مهارت افزایی (عمومی و تخصصی) و تخصصی آزاد (آمادگی تافل 1 و 2، MBA و DBA) به شرح ذیل کرده است:

در پایان دوره به شرکت­ کنندگان، گواهینامه دوره مربوطه  با درج عنوان و مدت دوره به همراه ریز نمرات بدون استفاده از عناوین مدارک رسمی دانشگاهی (کاردانی، کارشناسی و ...)، واحد درسی، مدرک معادل و هم‌تراز، سطح، دانشجو و مشابه آن، اعطاء می‌شود.

افراد در صورت تمایل به حضور در این دوره‌ها می‌توانند ضمن مطالعه آیین نامه مرتبط با هر کدام از دوره‌ها که در ذیل همین خبر آمده، با مراجعه به مدیریت آموزش‌های تخصصی آزاد واقع در پردیس تحصیلات تکمیلی دانشگاه (شماره 2) ، تکمیل فرم ثبت‌نام، تحویل مدارک مورد نیاز و پرداخت وجه ثبت‌نام از طریق پایانه فروش (POS) ثبت‌نام خود را انجام دهند.

** قابل ذکر است، هنگام ثبت‌نام، به هراه داشتن کارت دانشجویی برای دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه علامه ضروری می‌باشد.

آدرس: خیابان ولیعصر (عج) – ایستگاه توانیر - خیابان نظامی گنجوی- نبش کوچه هفت پیکر – پردیس دانشگاهی 2، ویژه تحصیلات تکمیلی خودگردان، آموزش‌های تخصصی آزاد، مجازی و بین‌المللی

  شماره تماس: 88880993-021


نظر شما :