دستورالعمل برگزاری مصاحبه آنلاین رشته مدیریت بیمه –اکو مقطع کارشناسی سال ۱۴۰۰ دانشگاه علامه طباطبائی

۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۹:۲۷ کد : ۱۵۵۲۴ اطلاعیه‌های مهم آموزشی مدیریت خدمات آموزشی
تعداد بازدید:۲۳۹۵
دستورالعمل برگزاری مصاحبه آنلاین رشته مدیریت بیمه –اکو مقطع کارشناسی سال ۱۴۰۰ دانشگاه علامه طباطبائی




دستورالعمل برگزاری مصاحبه رشته مدیریت بیمه
اکو مقطع کارشناسی سال 1400

 دانشگاه علامه طباطبائی به شیوه برخط (آنلاین)

الزامات

1. داوطلبان شرکت کننده در مصاحبه  ملزم به داشتن وب کم، امکان برقراری صدا از طریق هدست یا میکروفون و اسپیکر سیستم هستند (در صورت امکان و ترجیحا از میکروفن و اسپیکر به دلیل برگشت صدا استفاده نشود و با هدست ارتباط برقرار شود).

2. جهت شرکت در مصاحبه به شیوه برخط(آنلاین) می بایست از لپ تاپ یا رایانه شخصی استفاده نمایید.

3. در طول مصاحبه می بایست ارتباط صوتی و تصویری داوطلبان به طور کامل برقرارباشد.

4. استفاده از تلفن همراه در طول مدت مصاحبه ممنوع است اما در صورت قطع ارتباط پیش بینی نشده و الزام به تماس اضطراری تلفن همراه شما در دسترس باشد.

5. به جز کلاس برخط(آنلاین) هیچ پنجره یا فایلی در صفحه رایانه شما باز نباشد.

6. در صورت عدم حضور داوطلب در روز تعیین شده امکان تکرار جلسه وجود نخواهد داشت و برای داوطلب غیبت لحاظ خواهد شد.

7. داوطلبان می بایست در طول مدت برگزاری مصاحبه پوشش و شئونات اسلامی را رعایت نمایند.

8. نحوه ورود شما به سامانه آموزش مجازی دانشگاه علامه طباطبائی به این صورت است که، با اضافه کردن D  به ابتدای کد ملی، به عنوان نام کاربری (به عنوان نمونه D1111111111)  و  شماره داوطلبی  به عنوان رمز ورود، می توانید به کاربری خود وارد شوید.

 

نحوه شرکت

1. داوطلبان براساس نام کاربری و رمز عبور اعلام شده با توجه به تماس کارشناسان طبق زمانبندی وارد تالار مصاحبه شوند.

2. داوطلبان ملزم هستند پس از اعلام کارشناس دانشگاه، مبنی بر اجازه ورود به جلسه مصاحبه بر اساس فیلم راهنما اقدام نموده و بر آن اساس نسبت به روشن نمودن میکروفن و دوربین خود اقدام نمایند.

3. داوطلبان می بایست بر اساس اعلام رییس هیات مصاحبه کننده و مبتنی بر پرسش های مطرح شده، نسبت به پاسخ گویی به سوالات اقدام نمایند.

4. داوطلبان ملزم می باشند با اعلام اتمام مصاحبه از سوی رییس هیات مصاحبه کننده نسبت به خروج از جلسه مصاحبه و ترک سامانه اقدام نمایند. بدیهی است پیش از اعلام، مبنی بر خروج از جلسه، داوطلب نباید نسبت به ترک جلسه مصاحبه یا خاموش نمودن میکروفن و دوربین دستگاه خود اقدامی انجام دهد.

5. کلیه فرآیند مصاحبه از سوی دانشگاه ضبط می گردد.

 توصیه های مهم

1. از شارژ باطری لپ تاپ خود اطمینان حاصل نموده و شارژر در دسترس شما باشد.

2. قبل از شروع آزمون اتصال اینترنت را بررسی و از حجم اینترنت خود، اطمینان نمایید و از اینترنت پرسرعت استفاده نمایید.

3. در صورت امکان یک وسیله(تب لت، لپ تاپ و ... ) دیگر که مجهز به اینترنت باشد را جهت مواجهه با مشکلات  احتمالی در دسترس شما باشد.

4. از نسخه های به روز مرورگرکروم استفاده نمایید(جهت احتیاط مرورگر فایرفاکس هم در سیستم شما نصب باشد).

5. نرم افزارها و یا اپلیکیشن های روی دستگاه شما که از اینترنت استفاده می کنند را غیر فعال کنید.

6. از اعضای خانواده بخواهید که همزمان از اینترنت استفاده نکنند و محیط آرامی را برای شما فراهم نمایند.

7. در صورت اختلال در ارتباط و یا بروز مشکلات پیش بینی نشده خونسردی خود را حفظ نمایید و تلفن همراه خود را در دسترس داشته باشید تا در صورت لزوم با برقراری تماس تلفنی اقدامات الزم نسبت به رفع مشکل صورت پذیرد.

 لینک فایل های راهنما و نصب:

 لینک ورود به سامانه آزمون:                                                                                                                         atu.iranlms.org                                            

 لینک فیلم راهنما و آخرین مرورگرهای کروم و فایرفاکس:                                                                      atu.iranlms.org

 لینک تست آنلاین میکروفن:                                                                                           https://online-mic-test.com/fa

 لینک تست آنلاین دوربین:                                                                                                  https://webcam-test.com/fa


نظر شما :