نشست معاون آموزشی با روسای ادارات آموزش دانشکده ها

۰۷ دی ۱۴۰۰ | ۱۳:۲۱ کد : ۱۶۷۰۴ اخبار آموزشی
تعداد بازدید:۷۶۲
نشست معاون آموزشی با روسای ادارات آموزش دانشکده ها


صبح  امروز سه شنبه هفت دی ماه نشست مشترک معاون آموزش دانشگاه با روسای ادرات آموزش دانشکده ها در اتاق شورا ریاست دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش دانشگاه علامه طباطبایی، دکتر  علی آدمی معاون آموزش دانشگاه علامه طباطبایی در این نشست  با بیان این که  کارشناسان  آموزش  مشکلات پس از اجرای آیین نامه ها و دستورالعمل ها را به ما ارجاع دهند تا اگر نیاز بود آیین نامه  یا دستورالعمل اصلاح شود، گفت: هر درخواستی که مغایر با قانون و  دستورالعمل ها باشد برای معاونت دانشگاه نیز مغایر با قانون است و دانشکده ها این موارد را  دیگر به ستاد ارجاع ندهند.
وی افزود: فقط درصورت وضعیت اضطراری مشکلات به کمسیون موارد خاص ارجاع داده شود.
آدمی در ادامه گفت: البته  در اجرای قوانین باید رضایت مندی حداکثری  دانشجویان توام با حفظ قوانین و دستورالعمل ها مد نظر قرار بگیرد.
معاون دانشگاه در ادامه با اشاره به اینکه  سامانه گلستان باید تقویت شود، گفت: اگر امور به صورت سامانه ای بررسی شود درخواست  های غیرقانونی  توسط سامانه رد می شوند‌.
وی افزود: همچنین  تقویت سامانه گلستان  مراجعات دانشجویان را کاهش می دهد و در حوزه فارغ التحصیلی  و دانش آموختگی می‌توان از این سامانه نیز بهره برد.
 
 دکتر غیاثی مدیر تحصیلات تکمیلی نیز در این جلسه گفت:  ارتقا سامانه گلستان و انجام  امور دانشگاه به صورت الکترونیکی نظم دانشکده ها را بالاتر می برد. 
وی افزود: دانشجویان درخواست های خود را از طریق سامانه گلستان ارائه دهند  و طبق برنامه زمان بندی به درخواست ها پاسخ داده شود. 
میرواحدی  مدیر مرکز یادگیری دانشگاه نیز در این جلسه به اقدامات در خصوص ارتقا سامانه گلستان اشاره کرد و گفت: در سامانه گلستان به دنبال پیش خوان دولت هستیم  تا  دانشجو بتواند تمام درخواست ها و کارهای  خود را از طریق سامانه گلستان انجام دهد.
وی افزود : طی سال های آینده پرونده های کاغذی حذف خواهند شد و تمام امور به صورت الکترونیکی می شوند.

 دکتر طاهری مدیر برنامه ریزی و نظارت نیز  در این جلسه گفت:
عنوان پایان نامه ها و پروپوزال ها به صورت کامل وارد سامانه شوند  و هم چنین اطلاعات تصویب پروپوزال به موقع در سامانه ثبت شود.
وی افزود : این روند به نظارت بر تعداد پایان نامه های اساتید به عنوان استاد راهنما و مشاور کمک خواهد کرد.

در پایان دکتر خانجانی مدیر خدمات آموزشی ضمن قدردانی از زحمات کارمندان حوزه آموزش ایشان با تاکید توجه بیشتر به دانشجویان کارشناسی به علت رشد تحولی به ارائه نکاتی در حوزه آموزش پرداختند.


نظر شما :