نکات مهم جهت برگزاری امتحانات دانشجویان

۱۲ دی ۱۴۰۰ | ۱۲:۵۸ کد : ۱۶۷۳۸ مرکز یادگیری الکترونیکی
تعداد بازدید:۱۱۴۶۵
نکات مهم جهت برگزاری امتحانات دانشجویان

با توجه به نزدیک شدن به ایام امتحانات به موارد زیر توجه کنید:

1.    به دلیل حفظ امنیت کاربران قابلیت فراموشی رمز عبور از روز شنبه 18 دی ماه در سامانه‌ی آموزش مجازی غیرفعال خواهد شد. لذا دانشجویان عزیز تا پایان این هفته فرصت دارند نسبت به تعریف یک رمز ثابت (که فراموش نگردد) در سامانه اقدام نمایند. دقت داشته باشید که در ایام امتحانات به هیچ عنوان رمز عبور به دانشجویان داده نمی‌شود، بنابراین رمز ثابت خود را یادداشت کنید تا در ایام امتحانات دچار مشکل نشوید. توجه داشته باشید که سامانه هیچ کاربری را مسدود نمی‌کند؛ لذا اگر با پیام ورود نامعتبر مواجه می‌شوید یا رمزتان را اشتباه وارد کرده‌اید و یا کی برد دستگاه شما انگلیسی نیست و ممکن است کپس لاک روشن باشد.
 
2.    ۲. به هیچ عنوان، تاکید می‌شود به هیچ عنوان نام کاربری و رمز عبور خود را در اختیار دیگران نگذارید. در صورت ایجاد مشکل، مسئولیت هر گونه سو استفاده از اکانت دانشجویان بر عهده‌ی خود دانشجوست

3.    آزمون آزمایشی برای آشنایی دانشجویان با انواع سوالات امتحان پایان ترم در ساعت 13 روز 23 دی ماه برگزار خواهد شد. در این مورد اطلاعیه‌های تکمیلی صادر خواهد شد.

4.    جهت حفظ امنیت کاربران در ایام امتحانات از روز 22 دی ماه صرفا ورود با یک دستگاه به سامانه امکان پذیر خواهد بود.

5.    آزمون‌های دانشجویان در روز 23 دی ماه قابل مشاهده خواهد بود. در صورت مشاهده‌ی هر گونه مغایرت موارد را به آموزش دانشکده یا از طریق گفتگوی آنلاین سامانه به پشتیبان سامانه اعلام نمایید.

6.    از طریق کانال‌های ارتباطی اطلاعیه‌های بعدی معاونت آموزشی را دنبال نمایید.

معاونت آموزشی 


نظر شما :

رضا مهذب ۱۵ دی ۱۴۰۰ | ۱۰:۲۴
آیا وصل شدن با موبایل برای امتحان دادن مشکلی ایجاد میکنه؟ و اینکه رمز ثابت رو کجا باید ثبت کنیم ؟ توی سامانه iranlms ؟