آیین استقبال از نوورودی های دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی برگزار شد

۰۲ آبان ۱۴۰۱ | ۱۵:۲۵ کد : ۱۹۵۱۷ اخبار آموزشی
تعداد بازدید:۱۰۳۵
آیین استقبال از نوورودی های دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی آیین استقبال از نو ورودی های دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی در سالن اجتماعات این دانشکده با حضور دکتر علی آدمی معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی، دکتر برجعلی ریاست  این دانشکده، دکتر مهدی واحدی معاونت دانشجویی و فرهنگی و جمعی ازاستادان این دانشکده برگزار شد.
در این آیین دکتر آدمی ضمن تبریک ورود دانشجویان جدید به خانواده بزرگ علامه از سابقه و تاریخچه دانشگاه و روند طی شده برای رسیدن به این جایگاه علمی ممتاز در کشور گفتند.
او همچنین دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه را یکی از مهم ترین و پر افتخار ترین دانشکده ها به سبب ارزش افزوده ایجاد شده توسط دانشجویان و فارغ التحصیلان این دانشکده در سطوح مختلف علمی ،پژوهشی و حتی حکمرانی در سطح کشور برشمردند.
و خطاب به نو ورودی های این دانشکده از لزوم و ضرورت داشتن برنامه از همین ابتدا برای کسب هویت علمی و دانشگاهی و نقش آن در مسیر و آینده شغلی گفتند.
معاون آموزشی دانشگاه علامه در ادامه این آیین افزودند: از مهم ترین راه های احیای تمدن اسلامی تولید علم است، مادامی که ما صرفا مصرف کننده آورده های دیگران باشیم ،نمی توانیم در مسیر پیشرفت و احیای تمدن اسلامی گام بر داریم.
دکتر آدمی همچنین معاونت آموزشی دانشگاه را حامی دانشجویان در جهت پرورش استعداد و رشد علمی معرفی کردند.
در ادامه این جلسه نیز دکتر برجعلی ریاست این دانشکده و دکتر کلانتر هرمزی معاون آموزشی دانشکده و جناب دکتر واحدی معاونت دانشجویی نیز به ایراد سخنرانی پرداختند.


نظر شما :