الکترونیکی شدن فرایندهای آموزشی
در راستای الکترونیکی نمودن فرایندهای آموزشی و انجام امور به صورت غیرحضوری، درخواستهای زیر در سامانه آموزشی گلستان راه اندازی شده است؛ دانشجویان میتوانند از این پس، با توجه به راهنما و فلوچارتهای تهیه شده نسبت به ارائه درخواست خود در سامانه آموزشی گلستان اقدام نمایند.
- حذف اضطراری
- حذف درس در طول نیمسال تحصیلی (حذف توسط شورای آموزشی دانشکده با توجه به ارائه مدارک مربوط به مرکز مشاوره و مرکز بهداشت)
- حذف درس توسط ستاد شاهد و ایثارگر
- حذف درس به دلیل عدم شرکت در امتحانات پایان نیمسال(حذف کمیته غیبتها)
جهت اطلاعات بیشتر فایل های زیر را مطالعه بفرمایید:
فلوچارت حذف درس ستاد شاهد و ایثارگر
نظر شما :