معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی:

آیین تقدیر از دانشجویان استعداد درخشان از مهم ترین آیین های دانشگاه است

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۲۲:۵۷ کد : ۲۱۴۱۱ اخبار آموزشی
تعداد بازدید:۷۶۲
دکترآدمی معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی، در آیین تقدیر از دانشجویان استعداد درخشان و رتبه های برتر آزمون های سراسری و المپیادهای سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱، این آیین را از مهم ترین آیین های دانشگاه برشمردند.
آیین تقدیر از دانشجویان استعداد درخشان از مهم ترین آیین های دانشگاه است

 به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی، آیین تقدیر از دانشجویان استعداد درخشان، رتبه های برتر آزمون های سراسری و المپیاد های دانشجویی سال 1400 و 1401 دانشگاه علامه طباطبائی به همت دفتر استعدادهای درخشان این دانشگاه و با حضور، دکتر علی آدمی، معاون آموزشی، حجت الاسلام والمسلمین صادق اکبری اقدم، نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه دکتر مهدی واحدی، معاون دانشجویی، و جمعی از مدیران بخش های مختلف و روسا دانشکده ها، در محل سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه برگزار شد.

دکتر آدمی در ابتدای این مراسم با بیان اینکه دانشجویان استعداد درخشان مایه افتخار و هویت بخش فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه هستند اعلام کرد: این آیین از مهم ترین آیین های دانشگاه است و دانشجویان نخبه الگو دانشجویان دیگر هستند و من مفتخر هستم که در جمع این سرمایه های اجتماعی حضور دارم.

وی ادامه داد: درسالی گذشت معاونت آموزشی دانشگاه تلاش کرده است توجه ویژه ای به حوزه استعداد درخشان داشته باشد و یکی از موارد مورد توجه ما در این حوزه، مسائل و راهکار هایی است که بیشتر بتوانیم دانشجویان مستعد را شناسایی، حفظ و پاسداشت کنیم و یکی از پیشنهاد های  ما در این حوزه  این است که استعداد درخشان در دانشگاه توسط خود دانشجویان و از طریق تشکیل شورای هدایت استعداد درخشان باشد.

معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی یکی دیگر از نکات مهم در حوزه استعداد درخشان را ارائه آموزش های مهارتی در کنار آموزش های دانشگاهی و توسعه ابعاد دیگر اعم از اخلاقی، هویتی، مدیریتی و هرآنچه که یک فرد لازم دارد تا بتواند در حل مشکلات کشور بیش از پیش کمک کند برشمردند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه علامه طباطبائی دانشگاهی است که فرصت ها و امکانات فوق العاده ای در حد دانشگاه های تراز اول کشور دارد، افزود: این افراد به عنوان یک الگوی جوان موفق باید دیده شوند تا دیگر دانشجویان در یک فضای با نشاط دانشجویی و آموزشی از این نخبگان بهره گیرند. همچنین باید بتوانیم از ظرفیت همه بخش‌های دانشگاه در شناخت و تقویت این دانشجویان استفاده کنیم.

دکتر علی آدمی، با یادآوری سخنان رهبر معظم انقلاب افزودند: دیدار های مکرر رهبر معظم انقلاب با جوانان،دانشجویان و نخبگان در قالب های مختلف نشان دهند اهمیت و دغدغه ویژه ایشان به علم و آینده جوانان و نخبگان است و گفته ها و رهنمودهای ایشان همیشه راهنما و راهگشای ما در این مسیر بوده است.

 گفتنی است در ادامه این مراسم دانشجویان استعداد درخشان و رتبه های برتر آزمون های سراسری و المپیاد،دغدغه ها، انتقادات و پیشنهادات خود را با معاونت آموزشی دانشگاه در میان گذاشتند و با اهدا لوح و هدیه مورد تکریم و تقدیر قرار گرفتند.


نظر شما :