پیام تبریک معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

۰۱ مهر ۱۴۰۲ | ۰۹:۲۰ کد : ۲۲۸۱۴ اخبار آموزشی
تعداد بازدید:۶۵۴
معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی در پیامی آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ را به همه دانشجویان تبریک گفت.
پیام تبریک معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی، دکتر آدمی، معاون آموزشی دانشگاه علامه  طباطبائی، در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را به همه دانشجویان تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر می‌باشد:

                                                                           بسم الله الرحمن الرحیم

 بنده خوش آمد عرض می کنم خدمت دانشحویان عزیز، چه آن هایی که جدید الورود به دانشگاه هستند مقدمشون مبارک باشه و چه آن هایی که سال تحصیلی جدید را شروع می کنند،  امیدوارم که سال تحصیلی، پرنشاط و پر از علم آموزی را تجریه کنند.

انتظاری که از عزیزان دانشجو بنده به عنوان خدمت گذارشون در حوزه معاونت آموزشی دانشگاه دارم این است که از همان روز های آغازین سعی کنند ارتباط علمی و جدی خودشان را با اساتید محترم برقرار کنند، حضورجدی و ثمر بخش در کلاس ها داشته باشند. قواعد، آیین نامه ها، فضا های علمی و پژوهشی دانشگاه را شناسایی کنند. ارتباط گیری با داشنجویان سال های بالاتر با کسانی باشه که استعداد درخشان هستند و برجستگی های علمی و پژوهشی دارند، که بتوانند  همان مسیر را ادامه دهند و انظار من این است که از همان روز های آغازین با یک جدیت کلاس ها  و مسائل علمی و آموزشی را دنبال کنند و اجازه ندهند تلنباری در ماه اخر و روز های آخر ترم صورت بگیرد.

 توصیه بعدی بنده به عنوان معاون آموزشی دانشگاه این است که  ارتباط نزدیک و تعاملی را با حوزه  معاونت آموزشی، کارشناسان محترم آموزش در دانشکده ها و دانشگاه داشته باشند، ما همواره در کنار و حمایت گر عزیزان خواهیم بود، اگر لازم باشد قوانینی را تفسیر کنیم که حمایت کنیم از دانشحویان، حتما این کار را خواهیم کرد.

 نکته دیگر این که همگان  باید متوجه باشند که دانشگاه بر اساس قواعد و آیین نامه های آموزشی اداره می‌شود که مشخص هستند و ما در حوزه آموزش خیلی نمیتوانیم پا را از گلیم حوزه مقررات آموزشی فراتر بزاریم . از شما میخوام که در نهایت آرامش و بدون دغدغه فعالیت های علمی خود را  انشالله انجام دهید  و سعی ما هموراه این است که کمترین استرس  و دغدغه ممکن رو به دانشجویان منتقل کنیم با اینکه ظاهر ما ، ظاهری شاید خشنی باشد به دلیل قواعد و مقررات،  ولی حتما اینطور نیست ما در کنار دانشجو هستیم تعهدات و وظایفی نسبت به دانشجویان حس می کنیم.

 نگاه ما این است که دانشجو آینده ساز کشور  هست و تک تک  این عزیزان سرمایه ای هستند که با یک ایده یا یک فرصت  با یک نگاه می‌توانند واقعا متحول بشوند و چه خدمات شایانی را  به جامعه و کشور و حتی به جهان ارائه کنند.

متقابلا از شما میخواهم که همواره تعامل، احترام متقابل، آشنایی با حوزه وظایف خودتان را داشته باشید، در واقع داشنجو باید نسبت به  تکالیف خودش هم آگاه باشه در همه حوزه ها. امید دارم که انشالله این کشور با این سرمایه ها و این استعداد ها  بتواند واقعا به قله ها هرچه زود تر دست پیدا کند.

                                                                           دکتر علی آدمی

                                                              معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی


نظر شما :