نشست هم‌اندیشی مدیریت امور شاهد و ایثارگران با اداره آموزش عالی بنیاد شهید استان تهران برگزار شد

۰۱ آذر ۱۴۰۲ | ۱۹:۵۳ کد : ۲۳۵۷۱ اخبار آموزشی
تعداد بازدید:۲۰۲
نشست هم‌اندیشی مدیریت امورشاهد و ایثارگران با اداره آموزش عالی بنیاد شهید استان تهران، با محوریت بررسی مسائل و مشکلات دانشجویان ایثارگر و تقویت بنیه علمی در دفتر معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
نشست هم‌اندیشی مدیریت امور شاهد و ایثارگران با اداره آموزش عالی بنیاد شهید استان تهران برگزار شد


به گزارش روابط‌عمومی معاونت آموزشی، نشست هم‌اندیشی مدیریت امور شاهد و ایثارگران دانشگاه علامه طباطبائی با اداره آموزش عالی بنیاد شهید استان تهران، به میزبانی دفتر معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی و با حضور دکتر حسین بنی‌هاشمی، رئیس اداره آموزش عالی بنیاد شهید استان تهران، زینب حبیب الله زاده، رئیس امور شاهد و ایثارگران دانشگاه علامه طباطبائی، و کارشناسان آموزش عالی بنیاد شهید استان تهران و اداره امور شاهد و ایثارگران دانشگاه برگزار شد.
از محور های مورد بحث در این نشست می‌توان به بررسی مسائل و مشکلات آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر، ارائه شاخص‌هایی جهت ارزیابی دفاتر شاهد و ایثارگر، اجرا دستورالعمل های جدید در راستای تقویت بنیه علمی و حمایت از دانشجویان شاهد و ایثارگر، برنامه ریزی جهت برگزاری مراسم تقدیر و تکریم دانشجویان نمونه و ممتاز شاهد و ایثارگر در سه مقطع کارشناسی، ارشد و دکتری اشاره نمود.
همچنین هر دو طرف بر برگزاری جلسات مشترک ستاد شاهد و ایثارگر در راستای حل مسائل و مشکلات و بهبود مسائل آموزشی، تحصیلی و رفاهی دانشجویان شاهد و ایثارگر تاکید کردند.

 


نظر شما :