معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی در افتتاحیه باشگاه دانش آموزی:

دانشگاه علامه‌طباطبائی از امروز به عنوان یاری‌گر، در کارهای علمی و مشاوره‌ای در کنار شما حضور دارد

۰۷ آذر ۱۴۰۲ | ۱۸:۵۶ کد : ۲۳۶۴۱ اخبار آموزشی
تعداد بازدید:۱۳۱
دکتر آدمی، معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی در افتتاحیه باشگاه دانش آموزی دانشگاه علامه‌طباطبائی با نام شهید قائمی، و خطاب به دانش‌آموزان، دانشگاه را از این پس یاری‌گر دانش‌آموزان در انجام کارهای علمی و مشاوره‌ای خواند.
دانشگاه علامه‌طباطبائی از امروز به عنوان یاری‌گر، در کارهای علمی و مشاوره‌ای در کنار شما حضور دارد

به گزارش روابط عمومی، آیین تاسیس باشگاه دانش‌آموزی دانشگاه علامه‌طباطبائی با نام شهید قائمی به همت معاونت آموزشی دانشگاه و با حضور دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین صادق اکبری اقدم، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر علی آدمی، معاون آموزشی، دکتر مهدی وجدانی همت، مدیر مرکز مشاوره و سبک زندگی، دکتر روح‌الله زرگرباشی، مدیر تحصیلات تکمیلی، دکتر مهدی خانجانی، مدیر خدمات آموزشی، مدیران و کاکنان معاونت آموزشی دانشگاه و جمعی از دانش آموزان و مدیران مدرسه‌های صدرای شیرازی تهران و ماندگار دین و دانش قم در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علامه‌طباطبائی برگزار شد.
این باشگاه با رویکرد شناسایی، رشد و شکوفایی استعدادهای جوان کشور در راستای مسئولیت اجتماعی دانشگاه تاسیس شد و سنجش استعدادها و توانمندی‌های دانش‌آموزان، ارائه مشاوره به دانش‌آموزان جهت کمک به توسعه فردی و برنامه‌ریزی در مسیر تحصیلی و شغلی، توان‌افزایی، حمایت و هدایت دانش‌آموزان مستعد، خلاق و نوآور در حوزه‌های علمی و فرهنگی، شناسایی و جذب دانش‌آموزان مستعد و نخبه برای ادامه تحصیل در دانشگاه علامه‌طباطبائی، برقراری تعامل مناسب با وزارت آموزش و پرورش برای هدفمندسازی و ارائه خدمات مناسب به دانش‌آموزان در سراسر کشور، تسهیل ارتباط مدارس با دانشگاه، معرفی رشته‌های تحصیلی و ظرفیت‌های علمی، فرهنگی و رفاهی دانشگاه علامه‌طباطبائی و شناسایی، حمایت، هدایت و جذب دانش‌آموزان مستعد و نخبه در مناطق محروم کشور از مهمترین اهداف باشگاه دانش‌آموزی شهید قائمی دانشگاه علامه‌طباطبائی است.

دکتر آدمی، معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی در این آیین ضمن خوشامدگویی به دانش آموزان و مدیران مدارس، گفت: امروز روز مهمی برای دانشگاه علامه‌طباطبائی است چرا که در آیین آغاز به کار باشگاه دانش آموزی دانشگاه هستیم، باشگاهی که متعلق به دانش‌آموزان است. این نخستین جلسه ما در باشگاه دانش‌آموزی است و امیدوارم بتوانیم این جلسات را ادامه دهیم.
وی تاکید کرد: هر دانش‌آموزی که از امروز عضو باشگاه دانش‌آموزی دانشگاه علامه‌طباطبائی شود از همه خدماتی که این باشگاه ارائه می‌دهد بهره‌مند خواهد شد. 

معاون آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی خطاب به دانش‌آموزان گفت: همه شما در مسیری هستید که باید آینده خود را انتخاب کنید و استعدادهای نهان و نهفته‌ای که دارید باید به ظهور برسد. شما سال‌های سرنوشت‌سازی در پیش رو دارید.
وی تصریح کرد: ما به سهم خود خواستیم که برای شما نسبت به رشته‌ها، منزلت، ماموریت‌ها و موفقیت‌های علوم انسانی آگاهی ایجاد کنیم. دانشگاه علامه‌طباطبائی از امروز به عنوان یاری‌گر، برای انجام کارهای علمی و مشاوره‌ای در کنار شما حضور دارد. امیدوارم بتوانیم موتور محرکه علمی کشور که از سال‌ها پیش آغاز به کار کرده است را با دستان و یاری شما به پیش ببریم و کشورمان بیش از پیش در عرصه‌های مختلف موفق باشد.
در ادامه این آیین دانش‌آموزان از کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد، موزه، آزمایشگاه علوم شناختی و برخی از دانشکده‌های دانشگاه علامه‌طباطبائی بازدید و سوالات خود را درخصوص این دانشگاه و رشته‌های آن مطرح کردند.


نظر شما :