پیام تبریک معاون آموزشی به مناسبت آغاز هفته سرآمدی آموزش

۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰:۰۷ کد : ۲۵۲۴۴ اخبار آموزشی
تعداد بازدید:۱۸۶
دکتر علی آدمی، معاون آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی در پیامی فرارسیدن هفته سرآمدی آموزش با شعار «دانایی، توانایی»، را به همه دانشگاهیان تبریک گفت.
پیام تبریک معاون آموزشی به مناسبت آغاز هفته سرآمدی آموزش

به گزارش روابط‌عمومی معاونت آموزشی، دکترعلی آدمی، معاون آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی در پیامی هفته سرآمدی آموزش سال 1403، با شعار «دانایی، توانایی»، را به همه دانشگاهیان به ویژه استادان، و کارشناسان حوزه آموزش تبریک گفت.
 
در بخشی از متن پیام آمده است: 
                                                                                                  بسم الله الرحمن الرحیم 
هفته سرآمدی آموزش، با شعار دانایی، توانایی و روز معلوم و استاد را خدمت همه استادان گرامی و همکاران عزیز تبریک و شاد باش عرض می‌کنم، همچنین یاد و خاطره استاد بزرگ، شهید مرتضی مطهری را گرامی می داریم به امید اینکه جامعه آموزشی ما بتواند به نحوه شایسته از اندیشه و کتاب‌های این استاد بزرگ نهایت استفاده را هم در حوزه نظر و هم حوزه عمل داشته باشد.
هفته آموزش، هفته‌ای است برای تکریم استادان، هفته‌ای است که باید قدردانی کنیم از زحمات عالمان، معلمان و استادان به خاطر همه‌ی دغدغه‌ها دلسوزی‌ها و زحمت‌هایی که می‌کشند، همچون شمعی که کم کم آب می‌شوند و نور، درخشانی، رشد و پیشرفت به جامعه‌ می‌دهند لذا خرسندیم که یک‌بار دیگر توفیق این قدردانی را داریم. 
آموزش، یکی از ارکان اصلی کار در دانشگاه محسوب می‌شود، در دانشگاه علامه طباطبائی، سعی ما همواره بر این بوده‌است که بتوانیم نوعی از آموزش تعاملی را در دستور کار قرار دهیم، آموزش تعاملی با استادان و دانشجویان، چراکه ما معتقد هستیم خروجی‌های آموزش و کیفیت آموزش تحت تاثیر این تعامل و هم‌اندیشی و همفکری‌ها است، لذا یکی از مهم‌ترین بحث‌ها و کار‌ها در حوزه آموزش در سالی که گذشت و سال های آینده این است که بتوانیم بازخورد مناسب و دقیقی از آنچه که در حوزه آموزش اتفاق افتاده و می‌افتد را هم توسط استادان ارجمند و هم دانشجویان گرامی داشته باشیم و بتوانیم با بازخوردهای حاصل از این همفکری ها، دستورالعمل ها و برنامه ها و راهبردهای آموزش را متناسب و در جهت رشد کیفی آموزش بازبینی کنیم .
یکی دیگر از مهم‌ترین موضوعات که در شعار هفته سرآمدی ما نیز دیده می‌شود، دانایی، توانایی است، یعنی ما بتوانیم از ابزار دانایی برای توانایی استفاده کنیم و در این جهت بحث های مهارتی و مرتبط با کارآفرینی است را تقویت کنیم،به همین جهت یکی از مهم‌ترین محورهای آموزش در سالی که گذشت و در سال های آینده، متناسب با برنامه راهبردی معاونت آموزشی، این است که آموزش باید بتواند توانایی و مهارت لازم را برای دانشجویان به همراه بیاورد تا در بازارکار رقابتی چه در سطح داخلی و چه بین‌المللی، دانشجو بتواند آماده وارد شود و فعالیت کند.
در نهایت بر خودم فرض می‌دانم که از همه زحمات، همراهی‌ها و همفکری‌های استادان بزرگ دانشگاه علامه طباطبائی در سالی که گذشت قدردانی کنم، احترام به قواعد حرفه‌ای و آموزشی و همچنین  دغدغه شاگرد پروری و آموزش این استادان، شایسته بالاترین سپاس ها و تشکر‌ها است. همچنین دانشجویان عزیز که یک‌سال با نشاط را فراهم کردند و مایه امیدما در دانشگاه و باعث تمام این فعالیت ها و دغدغه‌ها هستند و ما و دانشگاه بدون دانشجویان بی‌هویت هستیم و این دانشجویان هستند که دانشگاه را شکل می‌دهند. و تشکر آخر از همه کارمندان و کارشناسان صبور آموزشی دانشگاه که بی‌شک بدون حضور و جدیت آنان ما نمی توانستیم یک‌سال خوب را در حوز آموزش داشته باشیم و به عنوان خادم دانشگاه در حوزه آموزش از همه آنان تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوار هستم تمام زحمات آنان در حوزه آموزش ذخیره ای باشد بر ای پیشرفت آنان و خداوند به همه آنان لطف و مرحمت داشته باشد و کمک کند ما نیز در حوزه آموزشی سالی موفق را پیش رو داشته باشیم. 

کلید واژه ها: معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی هفته سرآمدی آموزش آموزش


نظر شما :