به مناسبت هفته سرآمدی آموزش صورت گرفت؛

نشست هم‌اندیشی معاون آموزشی با کارکنان ستادی

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۱:۴۹ کد : ۲۵۲۹۸ اخبار آموزشی
تعداد بازدید:۳۹۸
به مناسبت هفته سرآمدی آموزش، نشست هم‌اندیشی دکتر آدمی، معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی با کارکنان ستادی در سالن کتابخانه مرکزی برگزار شد.
نشست هم‌اندیشی معاون آموزشی با کارکنان ستادی

به گزارش روابط‌عمومی معاونت آموزشی، نشست هم‌اندیشی دکتر آدمی، معاون آموزشی، دکتر مهدی خانجانی، مدیر خدمات آموزشی، دکتر زرگرباشی، مدیر تحصیلات تکمیلی، دکتر هادی خان‌محمدی، مدیر برنامه‌ریزی آموزش، نظارت و سنجش و دکتر لطیفه پور محمدباقراصفهانی، مدیر مرکزیادگیری الکترونیک با کارکنان ستادی این معاونت برگزار شد.
دکتر آدمی در این نشست ضمن تبریک هفته‌سرآمدی آموزش، بر اجرای منظم برنامه‌های هفته آموزش تاکید کرد و گفت: در سالی که گذشت، ما می‌توان گفت تقریبا هیچ اعتراض و شکایتی نداشتیم با این حجم کار و این نشان دهنده این است که همه نسبت به وظایف خود‌آگاه و متعهد هستند و از همه مدیران و معاونین و کارکنان کمال تقدیر و تشکر را دارم.
وی ادامه داد: با توجه به دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های جدیدی که آمده، کارهای ما بسیار بیشتر شده و باید همچنان فضای کاری خودمان را حفظ کنیم و اجازه ندهیم چیزی به این فضای حرفه‌ای ضربه بزند.
معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی، با تاکید بر اهمیت فعالیت کارکنان ستادی، گفت: ما در ستاد به نوعی آخرین مرحله هستیم و حق اشتباه کردن نداریم، و در ستاد کار کارشناسی به معنای واقعی صورت می‌گیرد و کارشناسان ما شان سیاست‌ گذاری دارند و انتظار دارم که کمک کنید برای ارتقا کیفیت آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی و همه خودمان را در این کار سهیم بدانیم.
در ادامه این نشست، کارشناسان ستادی معاونت آموزشی به بیان  پیشنهادات خود برای هرچه بهتر اجرا شدن دستورالعمل‌های آموزشی، تعامل بهتر با دانشجو‎‌ها و برقراری نظم و آرامش و ایجاد فضای رضایتمندی در دانشجویان و ارتقا کیفیت آموزش پرداختند.

کلید واژه ها: معاونت آموزشی هفته سرآمدی آموزش دانشگاه علامه طباطبائی


نظر شما :