معاونت آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی برگزار کرد؛

آیین اختتامیه هفته سرآمدی آموزش

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵:۳۲ کد : ۲۵۳۴۲ اخبار آموزشی
تعداد بازدید:۱۲۵۰
آیین اختتامیه هفته سرآمدی آموزش، دانشگاه علامه طباطبائی با شعار «دانایی، توانایی»، امروز ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور روسا و کارکنان حوزه معاونت آموزشی و تقدیر از مدیران و کارکنان برگزیده آموزشی، برگزار شد.
آیین اختتامیه هفته سرآمدی آموزش

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی، آیین اختتامیه هفته سرآمدی آموزش با شعار «دانایی، توانایی»، امروز ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور دکتر معتمدی، رییس دانشگاه علامه‌طباطبائی، دکتر علی آدمی، معاون آموزشی، دکتر عباسعلی وفایی، معاون توسعه و مدیریت منابع، خانواده شهید محمد‌حسین محمد‌خانی، کارشناسان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان سنجش، مدیران معاونت آموزشی، روسای دانشکده‌ها، مدیران گروه‌ها، معاونان آموزشی دانشکده‌ها و کارکنان آموزش دانشگاه در سالن آمفی تئاتر دانشکده مدیریت و حسابداری برگزار شد.

دکتر عبدالله معتمدی، رییس دانشگاه علامه‌طباطبائی در این آیین ضمن گرامیداشت نام و یاد شهید مطهری، گفت: شهید مطهری، استادی بودند که اندیشه و آثار ایشان نقش بزرگی در تحکیم مبانی اتنقلاب اسلامی و اندیشه نسل جدید نسبت به ارزش‌های اسلامی داشت.
وی ادامه داد: از تلاش ها و زحمات دکتر آدمی و همکاران ایشان در معاونت آموزشی دانشگاه سپاسگذارم، این زحمات شما است که باعث شده دانشگاه در یک شرایط بسیار بهینه و مناسبی ارائه خدمات داشته باشه.
دکتر معتمدی گفت: دانشگاه یک مجموعه بهم‌‌پیوسته از عناصر مختلفی است که وقتی یک جوان در آن قرار می‌گیرد تحت تاثیر کلاس، استاد، محتوا آموزشی و نوع مراوداتی که در این فضا  در جریان است، شخصیت‌اش شکل می‌گیرد. به عبارتی دانشجو فقط از استاد، کلاس و محتوا آموزشی متاثر نمی‌شود، بلکه شخصیت او متاثر از رفتاری است که تک تک اعضای این دانشگاه با او خواهند داشت.
وی افزود: مواجه ما با دانشجویان باید مواجه‌ای دلسوزانه توام با همدلی برای حل مشکل او باشد و او حس کند شما با تمام جدیت برای حل مشکل او تلاش می‌کنید.
دکتر معتمدی در ادامه نیز بر ترویج فضائل اخلاقی و رفتاری در جهت رضایت خداوند تاکید کرد.
دکتر علی آدمی، معاون‌آموزشی با تبریک هفته سرآمدی آموزش و روز استاد، گفت: خوشحالیم از اینکه یک معاونت آموزشی جهادی و انقلابی داریم، روحیه مسئولیت پذیری، تعهد و ایجاد رضایتمندی و امید که از سفارشات مهم مقام معظم رهبری است که بارها تاکید فرمودند که ما نظامی کارآمد تعریف کنیم و ما به عنوان بخش کوچکی از این نظام باید بر ارتقا کارآمدی با توجه به شاخص‌های فرموده شده تلاش کنیم.
معاون آموزشی دانشگاه علامه‎‌طباطبائی افزود: آن‌چیزی که امروز می‌تواند انقلاب اسلامی را حفظ کند این است که ما بتوانیم کارآمد و اثربخش باشیم و رضایتمندی تولید کنیم و امید را به جامعه باز گردانیم.
وی ادامه داد: سالی که گذشت ما بیش از چند صد هزار نامه و فرایند اداری ارسال کردیم و این یا با  هوش مصنوعی امکان پذیر هست که در اختیار نداریم و یا با عاشقی، چون این حجم از نامه‌نگاری بدون خطا و بدون ایجاد نارضایتی‌ها بسیار سخت است و ما در این مدت کمترین شکایت و نارضایتی و انتقاد را از حوزه آموزشی و اداری داشتیم.
دکتر آدمی ضمن خیر مقدم به خانواده شهید محمدخانی گفت: ما هرآنچه که داریم، سلامت و امنیت و نشاط، به واسطه ایثار و فداکاری شهدا و جانبازان و ایثارگران است، و به سهم خود از تمامی خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران کمال تشکر و قدردانی را دارم و خرسندیم از اینکه  امروز خانواده شهید مدافع حرم، شهید محمدخانی، که در جمع ما حضور دارند، و همه ما باید متوجه باشیم که جایگاه و سلامت و امنیت امروز ما نتیجه رشادت‌های این بزرگواران و صبر و از خودگذشتگی خانواده‌های این عزیزان است.
دکتر عباسعلی وفایی، معاون توسعه و مدیریت منابع در این آیین آخرین اخبار را در حوزه تسهیلات رفاهی جدید به کارکنان اعلام کرد و در ادامه نیز از مدیر، معاونان و کارکنان برتر آموزش دانشگاه علامه‌طباطبائی، تقدیر شد.

 

کلید واژه ها: معاونت آموزشی هفته سرآمدی آموزش دانشگاه علامه طباطبائی


نظر شما :