اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون( سهمیه استعداد درخشان) سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳

تعداد بازدید:۸۱۱۳
معاونت آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی، اسامی پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون( سهمیه استعداد درخشان) برای سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳ را اعلام کرد.
اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون( سهمیه استعداد درخشان) سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی، اسامی پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی ارشد بدون آموزن( سهمیه استعداد درخشان) دانشگاه علامه طباطبائی اعلام شد.

بر اساس این اطلاعیه، پذیرفته‌شدگانی که مایل به استفاده از سهمیه استعداد درخشان قبولی در دانشگاه علامه طباطبائی نیستند، می‌بایست فرم انصراف درج شده در سایتazmoon.atu.ac.ir را با دقت تکمیل نمایند، گفتنی است حداکثر زمان برای اعلام انصراف از پذیرش، تا روز اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال جاری است.

لازم به ذکر است، اعلام پذیرش به هیچ وجه به منزله پذیرش قطعی نمی‌باشد و طبق مقررات موجود، تبدیل وضعیت پذیرش اولیه به پذیرش نهایی دانشجویان صرفاً پس از تایید سازمان سنجش آموزش کشور و هیات مرکزی گزینش دانشجو صورت خواهد گرفت و کلیه متقاضیان باید حداکثر تا تاریخ 1403/06/31 و در 8 نیمسال تحصیلی دانش آموخته شوند.

 پذیرفته‌شدگان برای اطلاع از مراحل تحویل مدارک و ثبت‌نام ضروری است به اطلاعیه‌های بعدی این معاونت در شهریور ماه سال جاری، از طریق تارنمای معاونت آموزشی دانشگاه و هم چنین تارنمای گروه جذب و هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه توجه فرمایند.


اطلاعیه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون (سهمیه استعداد درخشان)
اسامی پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون (سهمیه استعداد درخشان)

اسامی پذیرفته شدگان دارای نقص مدارک

کلید واژه ها: معاونت آموزشی استعداد درخشان دانشگاه علامه طباطبائی


نظر شما :