برگزاری جشن سرآمدی دهه آموزش در دانشگاه علامه طباطبائی

تعداد بازدید:۱۷۷۴
جشن آموزش دانشگاه در تاریخ 96/2/11 در سالن شهید بهشتی دانشکده حقوق و علوم سیاسی با حضور معاون محترم آموزشی، برخی از روسا و معاونین دانشکده های تابعه، کارکنان آموزش دانشگاه، اعضای هیات علمی و کارکنان جانباز، شاهد و ایثارگر دانشگاه و دانشجویان رتبه برتر آزمون های ورودی دوره های کارشناسی ارشد و دکتری و المپیادی برگزار گردید.
برگزاری جشن سرآمدی دهه آموزش در دانشگاه علامه طباطبائی

جناب آقای دکتر نعمت الهی، معاون محترم آموزشی دانشگاه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کارکنان آموزش در سال گذشته تاکید نمودند که نتیجه این تلاش منجر به قرار گرفتن نام دانشگاه در بین 13 دانشگاه سطح یک کشور شده است. در ادامه ایشان با ذکر خلاصه ای از دستاوردهای حوزه معاونت آموزشی دانشگاه و پذیرش حدود 60 درصد دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی، بر لزوم سرمایه گذاری هرچه بیشتر در این بخش تاکید کردند.

جناب آقای دکتر صالحی، عضو محترم هیات علمی جانباز دانشگاه، پیرامون اهمیت روز جانباز و توجه به مقام شامخ جانباز و ازخودگذشتگی این عزیزان در دوران دفاع مقدس و پس از آن سخنانی ایراد نمودند.

این مراسم با تقدیر از مدیران، معاونین، روسای ادارات و کارکنان نمونه ی حوزه آموزش دانشگاه، دانشجویان رتبه برتر، بازنشستگان سال 95 معاونت آموزشی و کارکنان جانباز و شاهد و ایثارگر پایان یافت.


نظر شما :