معاون آموزشی دانشگاه در کارگاه آموزشی «برنامه‌ریزی درسی با تأکید بر طرح درس» بیان کرد:

تعداد بازدید:۹۶۷
طرح درس‌های استادان را در اختیار دانشجویان قرار خواهیم داد/ لزوم ارائه طرح درس بروز
معاون آموزشی دانشگاه در کارگاه آموزشی «برنامه‌ریزی درسی با تأکید بر طرح درس» بیان کرد:

کارگاه آموزشی «برنامه‌ریزی درسی با تأکید بر طرح درس» ویژۀ روسا، معاونان آموزشی، معاونان پژوهشی و همچنین معاونان اداری و مالی دانشکده‌های مختلف دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.، شجاع احمدوند، معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی در ابتدای این کارگاه در سخنانی گفت: ما سعی کرده ایم در این جلسه که مصادف با جلسه شورای تحصیلات تکمیلی هم بود علاوه بر روسا و معاونان آموزشی دانشکده ها، در خدمت معاونان پژوهشی و اداری، مالی باشیم.

او با اشاره به برگزاری جلسه های برگزار شده توسط خانم دکتر سعیدی با گروه های آموزشی دانشکده ها بیان کرد: امیدواریم ایشان در این نشست بتوانند طرح درس یکی از درس‌ها را به شکل عملی جلو ببرند.

احمدوند با اشاره به اینکه این معاونت در تلاش است، تا این طرح درس‌ها روی سامانۀ دانشجویان هم قرار داده شود تا دانشجویان هم بتوانند منابع درسی ارائه شده از سوی استادان مختلف را مشاهده و مقایسه کنند.

معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی در ادامه افزود: این رقابت سالم باعث می‌شود که دانشجو جذب مباحث جدید و به روز شود.

وی در پایان گفت: با این کار، استادانی هم که از منابع قدیمی استفاده می کنند و یا اصلاً طرح درسی ندارند، تشویق شوند که آنها هم در این پروسه قرار بگیرند.

گفتنی است، در این نشست، بحث برنامه ریزی درسی با تاکید بر طرح درس از سوی دکتر سعیدی ارائه شد و پرسش و پاسخ میان استادان هم مطرح شد.










نظر شما :