رتبه هشتم المپیاد علوم تربیتی؛

المیپاد علمی_دانشجویی یک رقابت سطح بالا است

۰۸ مهر ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۵ کد : ۲۲۸۶۱ اخبار آموزشی
تعداد بازدید:۳۳۰
محمد حسن آقائی، فارغ التحصیل رشته علوم تربیتی و دانشجوی کارشناسی ارشد رشته روان‌شناسی و آموزش کودکان استثنایی دانشگاه علامه طباطبائی و رتبه هشتم المپیاد این رشته در کشور، المپیاد علمی_ دانشجویی را یک رقابت سطح بالا خواند و به دانشجویان توصیه کرد در این رقابت ها شرکت کنند.
المیپاد علمی_دانشجویی یک رقابت سطح بالا است

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی، با اعلام نتایج مرحله نهایی بیست‌وهشتمین المپیاد علمی دانشجویی کشور و پس از بررسی، تعیین رتبه و اعطای مدال در شورای برنامه‌ریزی، 7 رتبه برتر این المپیاد، به دانشجویان دانشگاه علامه‌طباطبائی در 4 رشته زبان و ادبیات فارسی، آمار، علوم تربیتی و علوم اقتصادی رسید
محمدحسن آقائی، دانشجوی دانشگاه علامه‌طباطبائی و رتبه هشتم، المپیاد علمی_دانشجویی؛ المپیاد علمی را یک رقابت سطح بالا خواند و گفت: المپیاد علمی_دانشجویی تحت نظر سازمان سنجش و وزارت علوم در ۲۴ رشته و به دو صورت متمرکز و غیرمتمرکز برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: المپیاد علمی فرصتی است که دانشجویان سرآمد دانشگاه‌های مختلف کشور با یکدیگر یک رقابت سطح بالا داشته باشند، و بتوانند توانمندی‌های خودشان را بسنجند. المپیادی که بنده شرکت کردم، المپیاد رشته علوم تربیتی بود که پنج ماده درسی مرتبط با تعلیم و تربیت داشت.
 آقائی گفت: انتظار ما بیشتر این بود که سوالات المپیاد ناظر بر حل مشکلات و مسائل کشور باشد و تحلیل و راه حل از دانشجو بخواهد اما در المپیاد علوم تربیتی حداقل اینطور نبود و اکثر سوالات حفظی بود.
آقائی در پاسخ به این سوال که چه منابعی را برای آمادگی در المپیاد مطالعه کرده‌است، گفت: آمادگی بنده برای المیپاد بیشتر تحت تاثیر کلاس های درس خوبی بوده که در دانشگاه علامه طباطبائی داشتم، اساتید باسواد و فرهیخته من باعث شدن من درهمان کلاس درس تجربیات و علم لازم را کسب کنم و مطالعه آزاد بنده هم با مشورت و راهنمایی اساتید دانشگاه بود.
وی در ادامه به دانشجویان توصیه کرد این المپیاد‌ها را جدی بگیرند و در این رقابت ها شرکت کنند و برای کسب تجربه و آمادگی حتما در انجمن های علمی، کارگاه ها و دوره های مهارت افزایی شرکت کنند.
رتبه هشتم المپیاد علوم تربیتی در پایان گفت: تشکر می‌کنم از خانواده‌ام، که همیشه حامی من بودند و خانواده دانشگاه علامه‌طباطبائی، به خصوص اساتید گروه علوم تربیتی، معاون‌آموزشی دانشگاه، دکتر آدمی، رئیس دانشگاه روان‌شناسی و علوم تربیتی، دکتر برجعلی که این بستر رو برای دانشجویان فراهم کردند تا در این رقابت ها شرکت کنند، این رقابت برای ما خیلی ارزشمنده و خیلی خوشحال هستم که توانستم با موفقیت از این رقابت بیرون بیام و آرزوی موفقیت می‌کنم برای همه دانشجویان و امیدوارم در سال های دیگر در دانشگاه علامه طباطبائی رتبه های بیشتر در حوزه علوم انسانی در المپیاد علمی_دانشجویی را شاهد باشیم.

 

کلید واژه ها: المپیاد دانشگاه علامه طباطبائی معاونت آموزشی گفت‌وگو با نخبگان


نظر شما :